петък, 9 март 2018 г.

Girls Day- Валентина за Vino Orenda| People


Няма как един женски ден да е пълноценен без хубаво вино. А за него ще се погрижат Vino Orenda разбира се. 

Представяме ви женската половина на Vino Orenda Wine Shop- Валентина

Коя е твоята женска суперсила?

Веднага ми идва да кажа мултифункционалността. Работя динамична работа, участвам в семейния бизнес, грижа се за 3 годишния си син, опитвам се да водя блог, да уча португалски и да ходя на йога..., а скоро ми предстои и важен за мен курс, който ще отнема доста енергия. Не съм сигурна обаче дали това е суперсила или проклятие😊 Може би силата ми е в това, че всъщност правя всички тези неща с радост и усмивка.

Какво разбираш под „време за себе си“?

Това би трявало да е времето, в което без угризения поставяме себе си като приоритет. Независимо на какво ще го посветим- да е време за нас, такова в което дори и за кратко да правим нещо любимо, без да мислим за задачите, без да бързаме. За съжаление обикновено отлагам това “време за себе си“ толкова дълго, че когато реша да си го подаря, ми трябва и „време за отпускане и подготовка за времето за себе си“. Това е нещо, което със сигурност не бива да отлагаме, така че да ни се получава естествено.

Какво е посланието, което би искала да предадеш, чрез работата си за Vino Orenda?

От самото начало на проекта Vino Orenda целта ни беше да докажем, че Българското вино заслужва вниманието на потребителите, че в България се правят качествени вина, конкурентни на чуждите такива. Моето лично послание е по- скоро към жените- бих искала да се приема за нормално, че те също могат да имат задълбочени познания в тази сфера, както и определени изисквания към това, което пият. Бих искала повече жени да избират вино на база истински предпочитания, а не просто заради ягодката на етикета или препоръка от сервитьора тип „това много се купува“. Вярвам, че винената култура е част от културата на хранене и всяка жена трябва да има отношение към нея.

Има ли някоя конкретна жена, на която се възхищаваш?

Винаги съм се възхищавала на силни и динамични жени, предприемчиви, активни, отговорни, такива, които се грижат за хората около себе си и не се оставят на инерцията. Все повече обаче оценявам жените, които умеят да го карат по- леко, които преминават през живота с повече радост и по- малко изисквания към себе си. А в момента задача номер 1 ми е да започна да се възхищавам повече на себе си.


Повече са събитието ТУК

Публкувано в Life Tasting Blog

Няма коментари:

Публикуване на коментар