сряда, 7 март 2018 г.

Girls Day- Вдъхновяващи момичета Надя Костова | People

На 10 март ще вземем участие в едно събитие, посветено на времето за себе си, на грижата и споделянето, на женските тайни и приключенията.
В Cosmos Coworking Camp на ул. Ангел Кънчев в София ще се съберат 4 бранда за един весел женски ден! Let's Celebrate Us!

И понеже дамите, които седят зад тези марки, са толкова вдъхновяващи сами по себе си, решихме да ви ги представим с няколко въпроса на женски теми.

Представяме ви Надя Костова от Минерална Козметика


Надя е създател на страницата Минерална козметика и компания за чист 
грим My Mineral Make Up

Коя е твоята женска суперсила?
Да обичам. Звучи странно, но според мен всички жени трябва да осъзнаят своята невероятна суперсила да градят с любов:  да обичат себе си, близките и света. Ние раждаме най-добрите си идеи от любов, творим най-красивите си продукти с любов, създаваме поколенията си с любов. Без силата ни да обичаме, няма как да съществува нищо.

Какво разбираш под „време за себе си“?
Това е най-важното време за всеки от нас – моментът, в който свързваме желанията си с действията. Моментът, в който си даваме ясна представа за потребностите си и предприемаме стъпки за тяхното сбъдване. Практически това е времето, в което работим над мечтите си, като в това се включва себеусъвършеснтването, грижата за телата и душите ни, време за съзерцаване и благодарност.

Какво е посланието, което би искала да предадеш, чрез работата си за My Mineral Make Up?
Когато започнах да се занимавам с грим, един от най-големите ми страхове беше, че много жени биха асоциирали продуктите ми със съвършенството, илюзията. Гримът винаги се е възприемал като това – път към идеалното красиво младо женско лице, път към прикриване на дефектите… Самата аз стотици пъти съм тръгвала по този път и често съм била неудовлетворена, разочарована, чувствала съм се излъгана или като лъжкиня, заблуждавайки с фалшива красота…
Докато един ден не осъзнах, че смисълът на работата ми не е да изфабрикувам съвършенство, да изфабрикувам красота. Те са си винаги там – в лицата на жените, в очите им, когато са влюбени в живота си. Моята работа е просто да ги подчертая и да ги извадя на преден план.

Има ли някоя конкретна жена, на която се възхищаваш?
Около мен има изключителни жени, за това ще назова тази, която ми е помогнала най-много да изградя себе си – моята майка. Тя е моето живо доказателство, че няма невъзможни неща – животът й никога не е бил приказка, отгледала е три дъщери във времена, в които повечето хора са се задъхвали да имат едно дете, започнала е втората си кариера на 40+ от самата нула, учи и до днес как да е по-добра във всичко… Ако ме питате дали съществува Жената Чудо – то за мен тя е моята майка.  

Заповядайте на 10.03 в Cosmos да се запознаете с Надя и нейната марка за чиста козметика.


Повече са събитието ТУК
Публкувано в Life Tasting Blog

Няма коментари:

Публикуване на коментар