неделя, 14 август 2016 г.

Провокацията в рекламата на вино | Wine

Вече сме писали за силата на провокацията като творчески похват по повод снимките на Eden Robbins за кампанията „Избери едно“ (Guess Which One). Скоро попаднахме на други провокативни рекламни кампании и то в един от любимите ни сектори – виното!

Виждали сме много красиви реклами за вино - на фона на ярко зелени лозя, разливащи се чаши, сочни чепки грозде и красиви хора, които отпиват от чашите си по залез. Рекламите, които ще ви покажем тук, нямат нищо общо с тези лирични образи – те са провокативни, стряскащи, объркващи. Впечатлението, което оставят, е смесица от изненада, любопитство, смущение, а дори и известно отвращение. Едно обаче е безспорно – няма да ви оставят безразлични!

Vinho A Bela Sintra” е кампания, създадена през 2008 за португалски ресторант A Bela Sintra.




От древни времена човешките крака изпълняват важна роля в производството на вино. Дори и днес, в ерата на механизираното винопроизводство, все още се срещат производители, които обработват гроздето по традиционния начин – с крака. Точно на внушението за натурално и традиционно производство наблягат от A Bela Sintra, а дали са успели, оставяме да прецените всеки за себе си.

Още една компания е заложила на човеките крака и връзката им с традиционното и натурално винопроизводството – бразилски винен бутик Vinosofia. И ако португалците се движат по ръба, то бразилците направо скачат в дълбокото и ни оставят с широко отворени от почуда очи :)

  




Автор: Елица Лозанова I Снимки: Google I Публикувано в Life Tasting Blog

Последвайте ни във Facebook и в Instagram

Няма коментари:

Публикуване на коментар